سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

خیلی وقت بود لینک های واقعا مزحکی روی صفحه سایت  پارسی بلاگ 
 مشاهده می کردم (اس ام اس های سکسی / عکس های بازیگر زن /عکس دختر ناز ایرونی / عکس های سکسی / عکس کمر بازیگر زن)  و روی حساب اینکه این سرویس مذهبی است ، افتادم تو شک ، یکی از این لینک ها رو سند تو ال کردم و نوشتم پارسی بلاگ مذهبی ترین سرویس!!! همان لحظه یکی از مسئولان پارسی بلاگ رو خط بود و این لینک را دید و به بنده گفت :
" این نوع وبلاگ ها کمتر از 24 ساعت از عمر مبارکشان نمی گذرد و سریع بسته خواهند شد. و منظور از مذهبی بودن این است که وبلاگهای ضد مذهب و ضد دین در این سرویس به هیچ وجه دیده نمیشه و سخنانش را این طور ادامه دادند که : در سرویسهای دیگر اصلا حرفی از مدیریت محتوایی زده نمی شه و اگر هم ما به آنها بگوییم به ما می خندند ، در ضمن وجود همین تیم مدیریت محتوایی ، برای پارسی بلاگ همه اش ضرر است و هزینه بردار، و از انجایی که به مذهبی بودن معروف است ، کمتر به ما تبلیغ می دهند تا ما بتوانیم قسمتی از مخارجمان را از این راه تامین کنیم و فقط ماهی یک میلیون تومان از مخارجمان از این راه تامین می شود ، در حالی که سرویس های دیگر بیشتر از 5 میلیون تومان از این راه کسب در آمد می کنند و در آخر گفت: به نظر شما این مشکل پارسی بلاگ است یا مخاطب ایرانی؟ "
براستی چرا باید این چنین باشد ؟ چرا مردمان  ما باید دین گریز باشد ؟ چرا از اسم هر چی که پسوند مذهبی با خود همراه دارد، فاصله می گیریم؟ من فکر می کنم که مشکل ما وبلاگ نویسان نیست ، مشکل مخاطبان ماست، وقتی می بینیم که مردم این چنین  وبلاگهایی را می پسندند و فقط به این نوع وبلاگ ها سر می زنند، ما هم برای این که جذب مخاطب کنیم از این گونه  مطالب استفاده می کنیم، حتی اگر مطلبمان مشکلی نداشته باشد ، تیترش را طوری انتخاب می کنیم که از این دسته کلمات استفاده شود .
 براستی چرا مردم ما باید دنبال این چنین مطالبی باشند؟ آیا کمبودی در خود حس می کنند؟ و یا فکر می کنند که بادیدن ویا خواندن این گونه مطالب چیزی عایدشان می شود ؟ و چرا ما وبلاگ نوسان این چنین پست هایی را میگذاریم؟ آیا فکر می کنیم که با گذاشتن این گونه پست ها در پیش برد فهم و شعور مردم قدمی بر می داریم؟ نه، هرگز ، اگر اینطور فکر می کنیم در اشتباهیم، به والله در اشتباهیم .
 درست است، تقصیر شما نیست، تقصیر ما مذهبی هاست که سعی نمی کنیم دین را به طور صحیح به مردم بشناسانیم، تقصیر ما مذهبی هاست که در این محیط مجازی هم کناره گیری کرده ایم و فعالیتی از خود نشان نمی دهیم .
کافی است برای شناخت وهابیت، بهائیت ، یهودیت ، مسیحیت و ... مطلبی را سرچ کنیم ، ببنید چقدر لینک هایی وجود دارد که با زبان های مختلف این مذاهب را تعریف و ترویج می کنند، آن وقت جوانهای ما نشسته اند و به نوشتن و باز کردن این گونه وبلاگ ها می پردازند ؛ واقعا از امام زمان شرم دارم که ...
پینوشت .......................................................................................
حتما الان تو دلتون میگید خودش هم برای انتخاب تیتر مطلبش از این گونه کلمات استفاده کرده ، ولی فقط می خواستم ، آنهایی که دنبال اینگونه مطالب هستند نیز این پست حقیر را بخوانند .



  • کلمات کلیدی : اجتماعی
  • نوشته شده در  دوشنبه 87/4/31ساعت  3:25 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \