سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

اولا چون مانند اقای احمدی نژاد نمی گوید "من بخاطر عملکردفلان وزیرم تنبه اش میکنم" چون این نشان میدهد که آقای رییس جمهور میخواد بگوید همه چیز به اراده من بستگی دارد و این اصلا خوب نیست و در جامعه باید قانون حاکم باشه نه فرد.
دوما چون آقای خاتمی وجدان اخلاقی زنده‌ای دارند، اگر فردا در انتخابات شرکت نکنند و رئیس جمهور فعلی دوباره برنده شوند، تا آخر عمرشان هر خسارت و آزار و آسیب و درد و رنجی بر مردم وارد می‌شود، پیش خودشان خواهند گفت «شاید»اگر من آمده بودم و نگذاشته بودم فلانی رئیس‌جمهور شود، این درد و رنج بر مردم وارد نمی‌شد. این نشان از وجدان اخلاقی خاتمیست.
سوما خیلی اوقات اتفاق افتاده که بین خوب و بد قرار بگیریم و در این حالت هم مسلما مخیریم که یکی را اختیار کنیم ولی بعضی اوقات ما بین خوب و خوبتر ، و بد و بدتر قرار میگیریم، امروز نیز در میان کاندیداهایی که ما می‌شناسیم و لااقل الان می‌دانیم که اینها احتمالا وارد صحنه خواهند شد، با شناختی که از آقای خاتمی داریم از هر لحاظ(چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ باطن) انصافا ایشان اصلح از بقیه است و لذا وظیفه اخلاقی ماست از این گزینه اصلح‌ حمایت کنیم.
رابعا ایشان معتقد به اصول پنجگانه دموکراسی، آزادی، حقوق بشر، مدارا و تکثرگرایی که باور و التزام به آنها مقتضای اخلاقی زیستن است و خیلی فرق از بین کسانی که دم از این لغات میزنند و کاری انجام نمیدهند ولی لااقل خاتمی از این مقوله نیست و اعتقاد راسخ به این امور دارد و وضعیت مردم را درک میکند.
خامسا بنظر من آقای خاتمی بهتر از رقبای خودش می‌فهمد کهما در چه جهانی زندگی می‌کنیم و این نقطه ی قوتی است برای ایشان، چون با این نکته ایشان تنها کسی ست که میتواند کشور را بهتر اداره کند.
سادسا ویژگی‌های پسندیده شخصیتی، منشی و اخلاقی-روانی او باعث بزرگتر نشان دادن چهره ایشان در نظر من شد، چون او تنها کسی است که آمده تا آن چیزی را که دارد به مردم بدهد، نه اینکه از طریق مردم به آلاف و الوف برسد. آلاف و الوف منظور فقط مادیات نیست ، فرهنگ و معنویات مردم را هم شامل میشود که بنظر من ایشان در این زمینه بهتر از بقیه هستند.
و در آخر متذکر میشوم که ایشان نسببشان به امام حسن مجبتی علیه السلام میرسد وچه کسی بهتر از یک سید که بخواهد جامعه را اداره کند.
پینوشت................................................
لطفا قبل از موضع گیری به لینکهایی که به عکس های مربوطه داده شده توجه کنید.



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  جمعه 87/8/10ساعت  7:21 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \