سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

شما چه کسی را به عنوان نفر بعدی حدس میزنید؟

سخنان تند و بی منطق محتشمی به ایت الله مصباح
محتشمی پور: فرقه مصباح به دنبال ریشه کن کردن افکار امام است/ هیچ تفاوتی بین مصباح و طالبان نیست/ امام هرگز تفکر مصباح را قبول نداشت.

ـ امروز با خطری بزرگ مواجهیم و آن خارج کردن یاران امام از صحنه است تا مجموعه ای که ریشه ای در انقلاب، نظام و مردم ندارند بیایند و از موضع مردم و انقلاب صحبت کنند. ( بابا حالا کسی به شما چیزی نگفته که اینجوری داغ کردی و می گی دارند یاران امام را از صحنه خارج میکنند، خب شما هم یار امام ، خوب شد)

ـ دو رکن اصلی پیدایش انقلاب، اسلام و جمهوریت یعنی حضور مردم است و این نظام بر پایه خواست مردم بنا شد و وقتی امام دم از جمهوری می زند بر اساس شناخت از اسلام و تمام ادیان آسمانی بود نه یک شعار و فریب. (آقای محتشمی یه چیزی میگم راستشو بگو ، شما قصد دارید برای ریاست جمهوری کاندید شوید؟ ، چون همش داری می گی مردم مردم ، همین آقای خاتمی با همین حرفها هشت سال مملکت رو به بازی گرفت، بهتره خون خودت رو کثیف نکنی، بابا جون من ارزش نداره)

ـ جریان مصباحیه حتی یک روز هم به جبهه نرفت و چگونه است که امروز داعیه دار آن شده است و در پایگاه های بسیج حضور می یابد. مصباح یزدی هیچ مسئولیتی در دوران امام نداشت و امام هرگز تفکر او را قبول نداشت. ( از قدیم گفتن ، حقیقت مثل ته خیار تلخه ، حالا اگه خیلی حضور ایت الله مصباح براتون سنگینی میکنه ، دلیل نمیشه از هر وسیله ای برای درمان عقده هاتون استفاده کنی)

ـ شمایی که یک عمر خون به دل امام کردید، شما متحجران و شما مقدس نماها که وقتی دیدید امام سر بر زمین گذاشت برخاستید...آیا اینان همان مسلمانان بعد از فتح مکه نیستند که آمدند و خاندان پیامبر را خانه نشین کردند؟ آیا مثل اینان مثل خوارج نیست که تفکر همه را به غیر از تفکر خود تکفیر می کنند و امروز شخصیت های انقلاب توسط همین افراد تکفیر می شوند.( اومدی حرف بزنی با فرقون تک چرخ زدی ، آخه بابا جون من این حرفهای شما چه ربطی به هم داشت )
پی نوشت..................................................................
توجه کردید ، این آقای محتشمی چقدر سنگ امام را به سینه می زند،حالا وقتی میگم خمینی هم تحریف شد ، شما باز بگید مدرک بیار .
در رابطه با عکس هم بگم ، شما چه کسی رو به عنوان نفر بعدی حدس می زنید؟



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/3/29ساعت  10:21 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \