سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

خیلی شنیدیم که در آخر الزمان زنان شبیه مردان و مردان شبیه زنان میشوند، ولی آیا پی گیر قضیه بودیم که عاملش چیست؟ یعنی چه سری درش هست که خانم ها آرزشونه که مردونه حرف بزنند، لباس مردونه بپوشند، تیپ مردونه بزنند، مثل آقایون کار کنند و از اون طرف هم آقایون دوست دارند که تیپ خانم ها رو بزنند، صورت هاشون رو کامل بتراشند و ارایش کنند، موهاشون رو بلند کنند ؟
در حدیثی از حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم که خطاب به حضرت علی علیه السلام امده است خواندم که:"ای علی مواظب باش با شهوت زن دیگری با همسرت مجامعت نکنی، که اگر فرزندی بوجود امد، فرزندت خنثی خواهد بود. " یعنی اگر دختر باشد طبیعت مردانه و اگر پسر باشد در آینده طبیعت زنانه خواهد داشت.
حال داخل جامعه را نگاه کنیم، می بینم بی بندوباری و بی حجابی و ارتباط زن و مرد نامحرم در ادارات به وفور پیدا میشه، تمام اینها از عواملی است که موجب می شود که یک مرد یا یک زن نتواند موقع عمل زناشویی خالص و تفکر صاف و پاکی نسبت به همسرش داشته باش . وقتی آقا نشسته یک فیلم مستجهن دیده و چهره یک زن کزایی در ذهنش نقش بسته و همسرش هم تمام کمالات ان زن رو که نداره، از تصویر یک زن اجنوی برای استفاده شهوت خود استفاده می کند. ای باعث میشه که بچه تولد یافته مخنث شود .
حالا وقتی به خانم ها می گیم، خانم ها حجابتان را حفظ کنید و عفت داشته باشید در جواب می گویند:"ما به خودمان شک نداریم و کسی غلط می کند که بخواهد به ما حرفی بزند" آخر خواهر من، این درست است، ولی آن مردی که تو را می بیند همسرش یه چهره ای دارد و تو هم یک چهره دیگر، و تصویر تو داخل ذهنش نقش می بندد و وقتی می خواهد مسائل زناشویی اش را انجام دهد نمی تواند، و مدام چهره تو در ذهنش نقش می بندد و تصور زن اجنوی می کند .
به خاطر همین است که حضرت علی علیه السلام مدام به فرزندش امام حسن علیه السلام سفارش می کند که :"اگر می توانی همسرت را کاری کن که هیچ مرد نامحرمی او را نبیند و او هیچ مرد نامحرمی را نبیند"
اگر نمی توانیم لااقل این ارتباط رو به حداقل برسانیم، خب وقتی ما با دوستانمان رفت و امد خانوادگی پیدا کردیم، مرد نامحرم با همسر ما شوخی می کند، حرف میزند، پشت تلفن با همسرمون تماس ازاد داره، اصلا اینگار مثل شوهرش است وخیلی راحت صحبت می کند، خب این خانم ارام ارام، تصویری از این آقا برای خودش درست می کند، اگر شوهرش، شوهر بدی باشد، یه تصویر خوبی از این مرد برای خودش درست می کند. لذا بعدا می بینیم که زنان نمی توانند به یک مرد اکتفا کنند (که این خودش یکی از علائم اخر الزمان است) اصلا زنان طبیعتشان طوری اقتضا می کند که فقط با یک مرد بسازند، پس الان چطور شده که نمی تونند؟
بله، زنی که پای فیلمهای فحشا و فساد نشسته و عورت دیگران را دیده، دیگه نمی تونه با شوهر خودش بسازه، عجیب تر اینکه خود شوهره این فیلم ها رو میاره و به همسرش میگه بیا و این ها رو ببینم، وای برما، وای برما، اونوقت نتیجه اش این میشه که بار ها حضرت تو این روایات می فرمایند که مردها شبیه زنان و زنان شبیه مردان میشوند.
اینو می خوام بگم که حالا چرا این اتفاق می افته، چرا مردها طبیعت زنانه پیدا می کنند؟ و حالت اخلاقیشون عوض میشه؟ تا حجاب زنان جامعه درست نشه، تا چشم هامون پاک نشه، تا این تصاویر مستجهن از تلویزیون و ماهواره و اینترنت و مجله ها پاک نشه، همینه که ادامه خواهد داشت.
پینوشت ......................................................
کار کردن زنان در اجتماع نیز یکی از عواقب این مسئله است، بخاطر طولانی نشدن این پست ننوشتم، ان شاءالله در پست بعدی کاملش میکنم.



  • کلمات کلیدی : اجتماعی
  • نوشته شده در  پنج شنبه 87/5/24ساعت  5:42 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \