سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

شما فکر میکنید استعمار کردن فقط به غارت کردن اموال و خوار و بار و مکیدن خون ملتها و انحصار بازارها و کشتن احساسات وطن پرستی و نابود کردن و قدرت دفاع از آثار ملی ست.
کجایی عزیز من، آنان به مقدسات اسلام حمله کردند و دین و عقائد ما رامورد اشکال قرار دادن و تاریخ و فرهنگ ما را معیوب جلوه می دهند . پیمودن این راه خیانت، مخصوص کسانی است که در مکتب خدعه و مکر تربیت شده اند و در راه نقشه کشی علیه ملتها تمرینها زیادی دیده اند !
استعمارگران تصمیم گرفته اند قبل از همه چیز ، اسلام و تاریخ آن را لکه دار نمایند تصمیم گرفته اند قران و پیغمبر (ص) و ائمه(ع) را که سنگر استقلال و ازادی و عظمت مسلمین هستند لکه دار کنند.
اولین قدمی که در این راه برداشته اند افرادی را با اموال اختصاصی به نام تحصیل زبان و تاریخ و فرهنگ و عرب به شرق فرستادند ولی در حقیقت این عناوین وسیله خواب نمودن ملت است و در واقع اعتراض و تقبیح اسلام است ، و به وسیله ایجاد نفرت و نقشه های شوم خود ملتها را با یکدیگر بد می کنند !
استعمار گران دینی این هدف بزرگ را از روی اخلاص انجام میدهند و صدها کتاب قطور در این رابطه منتشر کردند و از قرآن بحث نموده اند . اینان آیات قرآن را به قصد تحقیق علمی و بحث آزاد تفسیر نموده اند !
این استعمار گران دینی جسارت را تا انجا ادامه دادند که درباره همه مطالب قرآن نظر میدهند و بحث را تا تفسیر "حروف مقطعه"(الفاظ رمزی اول سوره ها ) ادامه دادند و معتقدند که الفاظی که در اول سوره ها است جزء آن الفاظی است که در قرآن وارده کرده اند و انکار را برای اشاره به اسم های بعضی از صحابه که قران پهلوی آنها بوده است انجام داده اند مثلا "م" از "الم" اشاره به مغیرة بابی هریره و "ن" از سوره "ن" اشاره به عثمان است ( این عده حافظ قران بوده اند)
آنان می گویند " محمد مردم را مجبور می کرد که مسلمانان شوند و برای مطلب خود از این آیه استشهاد کرده اندکه خدا به پیغمبرش می گوید " افانت تکره الناس حتی یکونو ا مومنین ،( یونس آیه 100)
چرا شما مردم را مجبور به مومن شدن می نمائی ؟!
می گویند : پیغمبر (ص) گمراه بوده و چون خدا در قران می گوید : و جدک ضالا فهدی":
خدا شمارا در حال گمراهی یافت و راهنمائیت کرد . استعمار گران دینی ضلالت آیه را به گمراهی ترجمه نموده اند در صورتیکه مقصود تحیر است .
خلاصه آنان این گونه مطالب خرافی را نسبت به اسلام داده و مطالب را معیوب نموده و در کتابهای خود نوشته و منتشر می سازند .
درد اینجاست ، که آنان منتظر هستند ، موضوعات مارک خارج بخورد تا بپذیرند ، منتظر هستند که حقائق تابناک اسلام را از زبان دیگران بشنوند ، و چون اسلام شناسان و استعمار گران دینی اغراض خود را فراموش نکرده اند ، اسلام را معکوس منتشر نموده و عده ای را گمراه می نمایند !
چه قدر مسخره و خنده آور و مخالف دین و لغت است  که دشمنان اسلام و  پیغمبر(ص)، و نادان به احکام و دین ما، و مغرور به خود، در مطالب دینی ماتحقیق کنند و مقدسات ما را به ما بفهمانند و ما را به تاریخ خود آشنا ساخته و به فرهنگمان راهنمائیان نمایند.

 با این عمل مسخره ، صحابه پیغمبر اسلام (ص) و پیروان آنان چه شده ؟ آیا فقها و مورخین اسلام چکاره هستند فلاسفه و متکلمین اسلام چه می گویند آیا باید همه اینها فراموش شوند و مطالب دینی و فرهنگی را از دهان استعمار گران دینی بگیریم ؟!
استعمار گران دینی آنقدر در نافهمی و جنایت پیشرفته اند ، که می گویند : محمد (ص) تعلیمات خود را از یهود و نصاری گرفته و پیش آنان تحصیل کرده است ( البته دلیلی خنده دار تر از این مطلبشان برای ادعایشان می آورند) و همچنین می گویند پیغمبر خدا (ص) با مشرکین درباره عبادت "بت" همراهی کرد...
می گویند : پیغمبر (ص) موقعیکه بیچاره بود دین خود دین " رحمت " می دانست ، و دست به کشتار و غارت نمی زد ، ولی هنگامی که عده ای مهاجر و انصار را در اطراف خود دید و مال و قدرتی بدست آورد، پیغمبری خود را فراموش کرد ، و مطالب اولی خود را در بوته اجمال نهاده و دست به کشتار و غارت اموال زد ....
اینگونه تهمتها و افتراءها از ناحیه استعمار گران دینی صادر شده ، ولی اسلام و پیغمبر او (ص) آنقدر قدرت دارند که اگر جن و انس استعمار گران دینی و استعمار گران دست به دست هم بدهند نمی توانند ، گفتار آن حضرت را با طل سازند، زیرا نور خدا با دهان خاموش نخواهد شد .
پینوشت........................................
خیلی وقت بود در این رابطه میخواستم مطلبی بنویسم، حرفهای جدید آقای گنجی باعث شد بنویسم. در این چند ساله اخیر خیلی مشاهده کردیم که دشمنان چطور به مقدسات اسلام حمله کرده اند، کشیدن کاریکاتور از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله، با ساختن فیلم فتنه، با سوزاندن قرآن، با به مسخره گرفتن احکام اسلامی ... و خیلی از کارهای دیگر سعی بر مخدوش کردن چهره اسلام کردند.  این مطلب را نوشتم تا به سهم خود برای متنبه کردن افکار مردم قدمی برداشته باشم. تا فریب سخنانی که در لباس حق به خوردشان میدهند را نخورند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/7/17ساعت  7:44 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \